535 Gràcies!

Des de la CUP de Pedreguer volem donar les gràcies a tota la gent que d'una manera o altra s'ha implicat en el nostre projecte, a totes les que heu assistit als actes polítics i mobilitzacions que hem organitzat durant este any i mig. També volem agrair especialment a les 535 persones que diumenge passat van decidir que preferien governar-se elles abans que les governaren uns altres, que preferien decidir elles sobre el poble que volen abans que uns altres decidiren per elles.

GRÀCIES!

Volem també compartir la il·lusió de molta gent arreu del País, ens alegrem de que s'haja obert la possibilitat de fer fora de les institucions valencianes al PP. Des de la CUP però, som conscients de que el canvi social no arribarà en una jornada electoral, un diumenge no canviarà les nostres vides. Només des de l'organització i l'acció col·lectiva de les classes populars, només des de la lluita diària a cada poble i a cada barri, aconseguirem capgirar la Història.

Des de la CUP de Pedreguer comptem amb vosaltres per a fer-ho. És per això  que en els pròxims dies convocarem una assemblea oberta per analitzar els resultats electorals i per a decidir entre totes quina ha de ser l'estratègia a seguir pels nostres regidors per a intentar que el màxim de les propostes del nostre programa puguen arribar a l'Ajuntament.

GOVERNEM-NOS!