La CUP planteja una alternativa als actuals tallers d’ocupació

La CUP de Pedreguer ha proposat a l'equip de govern una alternativa als taller d'ocupació que s'han fet fins ara.

La CUP de Pedreguer, fruit de les propostes sorgides a les successives assemblees obertes i del programa electoral, estem elaborant una proposta política, social i econòmica amb l’agricultura com a eix vertebrador.
Una de les línies d’esta proposta és el canvi de plantejament dels tallers d’ocupació. Fins ara, els tallers “Verd i Pedra” han sigut, a la pràctica, mà d’obra barata per a l’Ajuntament i no han servit per a la creació d’ocupació digna i estable. Pensem que estos tallers es poden aprofitar per dinamitzar el sector agrícola i permetre una continuïtat laboral una vegada finalitzada la formació. En eixe sentit hem proposat a l’equip de govern que s’opte per la realització d’un taller d’agricultura ecològica, proposta que ens alegrem haja tingut bona rebuda i s’estiguen fent gestions per tal de dur­la a terme.
Esta proposta ha d’anar acompanyada de moltes altres mesures que estem elaborant amb l’ajuda de llauradors i professionals del sector i que farem públiques les pròximes setmanes.